قوانین شهرداری شهردار بروجرد تاریخچه شهرداری شهرداران سابق حقوق شهروندی
معاونت توسعه و مدیریت منابع معاونت خدمات شهری معاونت شهرسازی و معماری معاونت فنی و امور زیربنایی
معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری
شهرداری منطقه یک شهرداری منطقه دو شهرداری منطقه سه
ناحیه یک منطقه سه
ناحیه یک منطقه دو-شهید کشوری
ناحیه دو منطقه دو- گلدشت
سازمان آتش نشانی و خدمات شهری سازمان مدیریت پسماند سازمان مدیریت آرامستانها سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری سازمان مشاغل شهری سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی
اداره بازرسی اداره املاک و حقوقی ارتباطات و امور بین الملل فناوری اطلاعات و ارتباطات سرمایه گذاری و مشارکتها حمل و نقل ترافیک
به گزارش مدیریت ارتباطات؛ سرپرست «سازمان حمل و نقل بار و مسافر» از آغاز بکار گشت های ویژه برای شناسایی و برخورد با تاکسی های فاقد پروانه تاکسیرانی در بروجرد خبر داد.
بنابر این گزارش: مهندس فردین گودرزی با بیان اینکه داشتن پروانه فعالیت یکی از الزامات تاکسیرانان است، اظهار داشت: بروزرسانی بانک اطلاعاتی سازمان، شناسایی تاکسی های فاقد پروانه همزمان با برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای صدور کارت شناسایی داخل خودرو و پروانه هوشمند، تکمیل و راه اندازی اپلیکیشن برای بازرسان سازمان به منظور نظارت و پایش عملکرد تاکسیرانان، در دستورکار این سازمان قرار می گیرد.
وی افزود: درفاز اول این طرح، شناسایی و برخورد با تاکسی های فاقد پروانه به منظور ساماندهی و قانونمندی ناوگان تاکسیرانی به انجام خواهد رسید و تیم های نظارت میدانی در مسیرهای پر تردد، سطح شهر جهت شناسایی تاکسی های فاقد پروانه مستقر خواهند می شوند.
سرپرست «سازمان حمل و نقل بار و مسافر» اظهار داشت: در طرح مذکور، تاکسیرانان فاقد پروانه با راهنمایی تیم های نظارتی، فرآیند تمدید و یا صدور پروانه تاکسیرانی و صدور کارت شناسایی و پروانه هوشمند را انجام خواهند داد و از تردد تاکسیرانان فاقد مدارک مالکیت خودرو جلوگیری و به پارکینگ هدایت می شوند.
ایشان در ادامه با اشاره به اینکه نظارت بر عملکرد رانندگان و خودروهای ناوگان تاکسیرانی به مداوم و به صورت کاملا نامحسوس دراین طرح انجام می پذیرد عنوان کرد: از کلیه رانندگان خدوم و زحمتکش ناوگان عمومی درحوزه تاکسیرانی استدعا داریم همکاری لازم را با بازرسین و تیم های نظارتی سازمان انجام دهند.