19 آذر 1396

جلسه کمیسیون مالی و برنامه ریزی اداری و بودجه یکشنبه مورخه 19 آذر 96

💢آقای مهندس احمدی در این جلسه اظهار داشت: استفاده از اتوماسیون اداری از سال 1383 در شهرداری بروجرد اجرایی شده و از این تاریخ صدور پروانه و پایان کار و مکاتبات اداری از طریق سیستم صورت پذیرفته است.

 

💢مدیر واحد فناوری اطلاعات و آمار شهرداری در ادامه تصریح کرد: این واحد در بحث شفاف سازی نقش بسزایی داشته و نیازمند مساعدت و حمایت بیشتر مسئولین است.

 

اهم مباحث مطرح شده :

🔹تاکید بر بهبود کیفیت کلاس های آموزشی حین خدمت جهت بالا بردن سطح آگاهی و دانش پرسنل

🔹برآورد نهایی از امکانات لازم جهت احیاء سیستم الکترونیکی در شهرداری

🔹تهیه وسائل کمک آموزشی و تعیین مکانی مناسب جهت برگزاری کلاس های آموزشی 🔹تشکیل کارگروه جهت تدوین و تغییر نرم افزاری و نقشه راه، آرشیو و GIS جهت ارتقاء سیستم های الکترونیکی در شهرداری و سازمان های تابعه

🔹تهیه برنامه جامع پژوهشی و ارائه به شورای اسلامی شهر جهت تصمیم گیری ظرف 2 هفته آینده

🔹در پایان جلسه به بحث و تبادل نظر در خصوص مزایای طرح ارتقاء سیستم الکترونیکی از قبیل: افزایش سرعت و دقت در کارها، نظارت همگانی، صرفه جویی در وقت و هزینه و جلوگیری از فساد اداری و ... پرداخته شد.

 

 

 

Print
دی ان ان