قوانین شهرداری شهردار بروجرد تاریخچه شهرداری شهرداران سابق حقوق شهروندی
معاونت توسعه و مدیریت منابع معاونت خدمات شهری معاونت شهرسازی و معماری معاونت فنی و امور زیربنایی
معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری
شهرداری منطقه یک شهرداری منطقه دو شهرداری منطقه سه
ناحیه یک منطقه سه
ناحیه یک منطقه دو-شهید کشوری
ناحیه دو منطقه دو- گلدشت
سازمان آتش نشانی و خدمات شهری سازمان مدیریت پسماند سازمان مدیریت آرامستانها سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری سازمان مشاغل شهری سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی
اداره بازرسی اداره املاک و حقوقی ارتباطات و امور بین الملل فناوری اطلاعات و ارتباطات سرمایه گذاری و مشارکتها حمل و نقل ترافیک
💢آقای مهندس احمدی در این جلسه اظهار داشت: استفاده از اتوماسیون اداری از سال 1383 در شهرداری بروجرد اجرایی شده و از این تاریخ صدور پروانه و پایان کار و مکاتبات اداری از طریق سیستم صورت پذیرفته است.
💢مدیر واحد فناوری اطلاعات و آمار شهرداری در ادامه تصریح کرد: این واحد در بحث شفاف سازی نقش بسزایی داشته و نیازمند مساعدت و حمایت بیشتر مسئولین است.
اهم مباحث مطرح شده :
🔹تاکید بر بهبود کیفیت کلاس های آموزشی حین خدمت جهت بالا بردن سطح آگاهی و دانش پرسنل
🔹برآورد نهایی از امکانات لازم جهت احیاء سیستم الکترونیکی در شهرداری
🔹تهیه وسائل کمک آموزشی و تعیین مکانی مناسب جهت برگزاری کلاس های آموزشی 🔹تشکیل کارگروه جهت تدوین و تغییر نرم افزاری و نقشه راه، آرشیو و GIS جهت ارتقاء سیستم های الکترونیکی در شهرداری و سازمان های تابعه
🔹تهیه برنامه جامع پژوهشی و ارائه به شورای اسلامی شهر جهت تصمیم گیری ظرف 2 هفته آینده
🔹در پایان جلسه به بحث و تبادل نظر در خصوص مزایای طرح ارتقاء سیستم الکترونیکی از قبیل: افزایش سرعت و دقت در کارها، نظارت همگانی، صرفه جویی در وقت و هزینه و جلوگیری از فساد اداری و ... پرداخته شد.