3 مهر 1403

گزیده ای از فعالیت های مدیریت منابع انسانی در سال 1403 گزارش ا

گزیده ای از فعالیت های مدیریت منابع انسانی در سال 1403 گزارش ا

به گزارش مدیریت ارتباطات: مدیر منابع انسانی اظهار داشت در حال حاضر تعداد پرسنل شهرداری بروجرد ۹۹۹ نفر می‌باشند که از این تعداد ۸۹۰ نفر کارگر و ۱۰۹ نفر کارمند می‌باشند.

 آقای گودرزی در ادامه توضیح دادند که تعداد پرسنل بازنشسته در شهرداری ماهیانه به طور میانگین حدود ۵ نفر می‌باشد که تا پایان سال پیش بینی می‌گردد تعداد 40 تا 45 نفر دیگر از همکاران به درجه بازنشستگی نائل شوند. لازم به ذکر است که پاداش پایان خدمت پرسنل بلافاصله بعد از تسویه حساب داخلی از طریق امور مالی شهرداری با معرفی به بانک پرداخت می‌گردد. که این امر موجب رضایت کامل همکاران بازنشسته قرار گرفته است.

از ابتدای سال تاکنون در طول ۶ ماه تعداد ۸۰ نفر از پرسنل ( کارمند و کارگر) ارتقا گروه یافته و انتظار می‌رود تا پایان سال تعداد بیشتری از پرسنل از این مزایا استفاده نمایند.

 از ابتدای سال تا 1402/07/01 تعداد ۹۸۰ فقره ضمانت نامه بانکی برای پرسنل صادر گردیده که بتوانند از تسهیلات وام استفاده نمایند.

شهرداری جهت رفاه حال پرسنل همچنان بیمه درمان خدمات تکمیلی را با بیمه دانا برقرار نموده که این امر باعث رضایت همکاران قرار گرفته همچنین حوزه رفاهی شهرداری با تعدادی از فروشگاه‌های سطح شهر به صورت ضمنی، قرارداد منعقد نموده است که همکاران بتوانند کالای مورد نیاز خود را در این فروشگاه تهیه نمایند.

اطلاعات تکمیلی منابع انسانی و خدمات به همکاران در گزارش آتی به سمع همه همکاران محترم خواهد رسید.

مدیریت منابع انسانی شهرداری

Print
دی ان ان