29 آبان 1400

شنبه مورخ 29 آبان ماه/ بازدید میدانی از پروژه های در حال انجام شهرداری بروجرد

شنبه مورخ 29 آبان ماه/ بازدید میدانی از پروژه های در حال انجام شهرداری بروجرد

با حضورحاج عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی ، آقای عباس شرفی مدیر کل راهداری لرستان، فرماندار، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر،مهندس عیدی شهردار بروجرد،معاونین و مدیران شهرداری

بازدید میدانی از:

پارک انقلاب

عملیات ساماندهی ابتدای جاده اراک:خاطر نشان می شود : ساماندهی ابتدای جاده اراک به طول ٢ کیلومتر جهت زیباسازی و کاشت درخت در دستور کار شهرداری قرار دارد.

میدان میوه و تره بار:خاطر نشان می شود : ساماندهی میدان میوه و تره بار (آسفالت، مبلمان شهر، جدول بندی) در دستور کار شهرداری قرار دارد.

ارکینگ موقت خودرو های سنگین واقع در پایانه مسافربری شرق:در این بازدید مقرر شد با مشارکت راهداری و شهرداری امکانات رفاهی برای رانندگان در این محل ایجاد شود و مشکلات اتوبوس های مسافربری برون شهری نیز مرتفع گردد.

خاطر نشان می شود : پارکینگ فوق جهت ساماندهی خودروهای سنگین و جلوگیری از تردد و پارک آنها در سطح شهر، در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

ساماندهی فضای حاشیه پل پیامبر اعظم(ص):یاد آور می شود : ساماندهی اطراف پل پیامبر اعظم(ص) با انجام عملیات خاکریزی، تسطیح، چمن کاری، کاشت درخت و عناصر گیاهی جهت زیبا سازی بصری ورودی شهرک اندیشه در دستور کار شهرداری قرار دارد.

Print
دی ان ان