18 آذر 1400

به گزارش مدیریت ارتباطات؛ مهندس عیدی شهردار بروجرد در پیامی سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش مدیریت ارتباطات؛ مهندس عیدی شهردار بروجرد در پیامی سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجم جمادی الاول (برابر با ١٩ آذرماه ١۴٠٠ ) سالروز میلاد نورانی و خجسته پیام‌آور نهضت سرخ حسینی الگوی بصیرت، بردباری و ایثار حضرت زینب کبری (س) می‌باشد که روز پرستار نام‌گذاری شده است. به یقین نام نهادن این روز مبارک به نام پرستار، با هدف سپاسگزاری از تلاش‌های ارزنده و تقدیس و ارج نهادن به مقام والا و معنوی پرستاران عزیزی است که با تأسی به درس‌ آموخته‌های حیات آن بانوی بزرگ، شفقت، بردباری و ایثارگری را در حرفه خویش استوار و نهادینه کرده‌اند.

بی تردید در این شرایط بحرانی و شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور اهمیت و نقش بی بدیل پرستاران و تلاش‌های بی دریغ و بی وقفه این عزیزان در راستای خدمت رسانی به مردم و سلامت آنان بیش از گذشته برای همگان نمایان است. تلاش‌های مثال زدنی مدافعان سلامت این میراث‌داران خون شهدا که با روحیه انقلابی و جهادی در خط مقدم پیشگیری و مقابله با این ویروس منحوس هستند و همچنین اهمیت حوزه سلامت و نقش آن‌ها در رشد و بالندگی کشور که برکسی پوشیده نیست.


اینجانب خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به محضر تمامی پرستاران پرتلاش کشور عزیزمان ایران، به‌ویژه پرستاران شاغل در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهرستان بروجرد تبریک عرض نموده و از تلاش‌های ستودنی و بی‌بدیل و مجاهدت‌های ارزنده و ماندگار آنان در خدمت به بیماران صمیمانه قدردانی می‌نمایم و امیدوارم تحت توجهات حضرت بقیةالله الاعظم (عج) و زعامت خردمندانه مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در راه خدمت به آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره موفق و پیروز باشید.

یحیی عیدی
شهردار بروجرد

Print
دی ان ان