قوانین شهرداری شهردار بروجرد تاریخچه شهرداری شهرداران سابق حقوق شهروندی
معاونت توسعه و مدیریت منابع معاونت خدمات شهری معاونت شهرسازی و معماری معاونت فنی و امور زیربنایی
معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری
شهرداری منطقه یک شهرداری منطقه دو شهرداری منطقه سه
ناحیه یک منطقه سه
ناحیه یک منطقه دو-شهید کشوری
ناحیه دو منطقه دو- گلدشت
سازمان آتش نشانی و خدمات شهری سازمان مدیریت پسماند سازمان مدیریت آرامستانها سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری سازمان مشاغل شهری سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی
اداره بازرسی اداره املاک و حقوقی ارتباطات و امور بین الملل فناوری اطلاعات و ارتباطات سرمایه گذاری و مشارکتها حمل و نقل ترافیک
💢 مهندس ذبیح الله شریف با اشاره به این نکته که هدف از طراحی میدان تامین حرکت ایمن و با حداقل تاخیر ممکن می باشد، اظهار داشت: با توجه به کوچک بودن شعاع میدان راهنمایی ، میدان یاد شده عملاً بصورت یک چهارراه عمل می نمود و باعث بوجود آمدن حرکات تداخلی و ایجاد گره های ترافیکی می گردید، بطوریکه قبل از اجرای عملیات اصلاح هندسی در ساعات غروب و اوج تردد خودروها با ترافیک سنگینی روبرو بود.
💢وی در ادامه اظهار داشت: برای رفع این معضل با هماهنگی با ریاست محترم اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان تصمیم بر افزایش طول مسیر تردد وسائل نقلیه از طریق افزایش شعاع میدان گردید. از اینرو طبق مصوبه شورای ترافیک شهرداری و با استناد به طرح هندسی خیابان های شهری (انتشارات شهرداری ها و دهیاری های کشور) اصلاح هندسی میدان راهنمایی در دستور کار حوزه معاونت امور ترافیکی و زیربنایی شهرداری قرار گرفت تا در آینده در ساعات شلوغی شاهد ترافیکی روان تر در سطح میدان باشیم.
💢وی در انتها خاطر نشان شد: نصب چراغ های ترافیکی با همکاری اداره راهنمایی و رانندگی از دیگر اقداماتی است که برای تسهیل در ترافیک این میدان به انجام خواهد رسید.