5 آبان 1400

آگهی مزایده عمومی

اجاره محوطه کارگاهی (تعمیرگاهی) اتوبوسرانی واقع در بلوار امام خمینی (ره) شهرستان بروجرد

سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بروجرد در نظر دارد مجموعه تعمییرگاهی اتوبوسرانی را  از طریق مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده، با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (setadiran.ir) و با شماره مزایده 2249 شماره سیستمی 5000095024000002  به صورت الکترونیکی به بهره بردار واگذار نماید .
تاریخ انتشار و مهلت دریافت اسناد مزایده و تاریخ و ساعت بازدید (مندرج در  برد سامانه ستاد)

مهلت ارسال پیشنهادوتاریخ بازگشایی و تاریخ اعلام به برنده(مندرج در  برد سامانه ستاد)

طبق آیین نامه مالی شهرداری چنانچه در مزایده عمومی مرحله اول تعداد شرکت کننده  ها کمتر از ٣ نفر باشد مزایده تجدید خواهد شد. هزینه چاپ آگهی و کارشناسی قیمت به عهده برنده مزایده می باشد.سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مزایده مندرج است.
ضمنا رعایت موارد ذیل الزامی است :
1. برگزاری مزایده صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده )در صورت وجود هزینه مربوطه(، پرداخت تضمین شرکت در مزایده )ودیعه(، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده گران محترم از این طریق امکان پذیر می باشد.
2.کلیه اطلاعات شامل مشخصات، شرایط و نحوه اجاره در برد اعلان عمومی سامانه مزایده، قابل مشاهده، بررسی و انتخاب می باشد .
3. علاقمندان به شرکت در مزایده می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی الکترونیکی )توکن(  با شماره های ذیل تماس حاصل نمایند :
مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه41934-021 
اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام سایر استان ها، در سایت سامانه  www.setadiran.ir بخش
ثبت نام/پروفایل مزایده گر" موجود است.
4. واریز مبلغ 120.0000.000 ریال به حساب سپرده شماره 0113760520000 نزد بانک ملی ایران به نام سازمان حمل و نقل شهرداری بروجرد و یا ارائه ضمانت نامه بانکی با مبلغ فوق بعنوان پرداخت تضمین شرکت در مزایده( ودیعه) الزامی می باشد.
 

Print
دی ان ان